Our Portuguese adventure!

Seabert

Er is inmiddels een ding duidelijk en dat is dat Nieuw Zeeland een land is van tegenstellingen. Het kan vriezen het kan dooien. Maar het kan regenen het kan onwijs zonnigzijn ook. Het kan koud zijn, het kan warm zijn. Saai is het in ieder geval niet. Je weet gewoon nooit wat je te wachten staat. Overal waarschuwen ze daar ook voor, dat je rekening moet houden met veranderende omstandigheden. En dat moet ook echt.

Van de 'stad' zit je zo op het platteland. Van de snelweg zit je zo in het bos of op het strand. Het blijft steeds weer een verrassing wat we tegenkomen. Op weg naar Kaikoura, DE plek om walvissen te spotten, kwamen we langs de snelweg op de rotsen aan zee de liefste zeehonden tegen. Daar lagen ze gewoon heerlijk te genieten van de zon en het mooie weer. Ze gaven geen kick terwijl wij maar om ze heen liepen foto's te schieten. Het resultaat de meest lieve foto's die ik me maar had kunnen wensen. Echt TOP!

Verder is het landschap hier inderdaad anders dan op het Noordereiland. Veel hoge bergen, maar minder groen dan in het Noorden. We zijn op weg naar de beroemde Franz Joseph en Fox Glacier. Een van deze gaan we uiteraard ook beklimmen. We zijn benieuwd hoe koud het gaat zijn. Maar eenmaal beneden zal het hopelijk vast weer lekker warm zijn. Het regent af en toe wel, maar over het algemeen hebben we nog steeds alleen maar zon en blauwe luchten. Yaaaaaaaay for summer!

Wendy

Prachtige foto's Immie! Voorzichtig op berg jongens en bel me maar als jullie aan een massage toe zijn hihi! Kun je Seabert voor mij meenemen?? :p xxx

Nicole

Seabert, ook al is die klein...lalala, verder weet ik het niet meer...maar zo cutesie!!!
Summer??? Wij hebben nog steeds winter hier hoor :(