Our Portuguese adventure!

Het is weer tijd voor een nieuw avontuur!

Hallo allemaal welkom terug oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van al onzeavonturen en ervaringen tijdensonze reis door Nieuw Zeeland. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie overons en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wezien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

liefs,

Cees en Iman

Henny

beste Cees en Iman,

Leuk dat jullie binnenkort op vacantie gaan naar Nieuw Zeeland. Het is daar aan de andere kant van de wereld in ieder geval zomerweer.

Met vriendelijke groeten,

Henny.

Imke

Hele fijne tijd in NZ gewenst. Het is echt een prachtig land!

Groetjes Imke

Annemieke

Echt zo heeeeeeerlijk voor jullie, naar Nieuw Zeeland!! Top; de zon en de gave avonturen die jullie gaan beleven. Ik sta op de mailinglijst. Have fun! En tot die tijd: zie je vanavond :-)