Our Portuguese adventure!

Nieuwe tijdzone, nieuw reisprogramma

Na een geslaagde shoppingdag, volle tassen met cadeautjes voor mijn lieve neefje, kleding voor de soon to be nieuwe aanwinst in de familie, een Tommy spijkerbroek voor mij die wel 30 hele euros heeft gekost en geweldig nieuwe laarzen, 4 uur vliegen, bijna 4000 km en twee tijdzones verder zitten we inmiddels in Calgary.

Hier gaan we aan het tweede deel van onze reis beginnen door de Rocky Mountains en via Whistler naar onze eindbestemming Vancouver.
We hebben er al zoveel goede verhalen over gehoord. Volgens de mensen die er al zijn geweest en van wat we van Canadezen zelf hebben gehoord, schijnt dit echt het mooiste deel van Canada te zijn. We zijn dus erg benieuwd naar onze eigen ervaringen en hebben er erg veel zin in.

Uiteraard houden we jullie ook deze keer weer op de hoogte van al onze ervaringen tijdens dit deel van onze reis. Als het goed is, hebben we ook hier weer zo goed als overal gratis draadloos internet, dus dat moet goed komen met de berichtgevingen.

Maar voor nu, weltrusten! Het tijdsverschil met Nederland is inmiddels 8 uur, dus het is hier nu 2 uur in de ochtend en wij zijn dootop en gaan naar bedje toe! Bis morgen allemaal!

Reacties

Reacties

Berg

Ik verheug me erop!! Have fun en weltrusten.
xx

Daan

he grappig stel zijn jullie. Ik heb zo gelachen om jullie autoruzie verhaal dat hebben wij nou echt nooit.......haha. Nel heeft gelijk jullie overtuigen mij ook zo langzamerhand dat Canada echt wel een prachtig vakantieland is. Nou geniet weer van jullie volgende trip!

Momo

Ik mis cadeaus voor Momo in de eerste alinea ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!