Our Portuguese adventure!

Autoruzie

Paren krijgen gemiddeld na 22 minuten ruzie in de auto. Bij 1 op de 10 paren leidt dit gekibbel zelfs tot een scheiding. 1 op de 5 mannen zet de auto langs de kant en weigert verder te rijden totdat de partner uitstapt. Overdreven???? Think again....

Ook wij hebben onze fair share of ruzies al gehad hoor believe you me. Grootste oorzaak........de route.
Cees is namelijk een echte man. Dat betekent dat hij echt maar 1 ding tegelijk kan. Hij rijdt, dus hij let op de weg. Dan kan hij natuurlijk niet ook nog eens op de route letten. Dan zou hij namelijk twee dingen tegelijk doen en een ECHTE man doet dat niet. Dus als we voor de miljoenste keer de afslag voorbij rijden, krijg ik uiteraard de wind van voren, want ja ik moet op de weg letten.
Maarrrrrr, let ik op de weg en zeg ik dat ie ergens af moet slaan, dan krijg ik weer de wind van voren, want ja er rijden allemaal autos achter ons (duh dat krijg je op de weg) en meneer moet eerst kijken of hij ubehaupt wel 'opeens' af kan slaan of stoppen.
SERIOUSLY?????

Hij heeft weliswaar nog niet kwaad de auto langs de kant gezet en we zijn ook nog niet gescheiden. Maar ja, we hebben ook nog de helft van de vakantie te gaan. Dus mochten we met twee aparte vluchten terug komen naar Nederland, dan weten jullie bij deze hoe laat het is ;-))))

Bovenstaande laat ik uiteraard geheel voor rekening van Iman. Zoals bekend hebben vrouwen een slecht ontwikkeld orientatievermogen. Dus als mevrouw met kaart op schoot geen verdere aanwijzingen geeft, blijft deze jongen rechtdoor rijden. Gelukkig hebben we nog Tom en Tom, al heeft die spraakgebrek en is ie snel de weg kwijt. De vraag is dus of we ooit nog thuiskomen, gescheiden of niet!!

Reacties

Reacties

Danny

Whahaha, zoooo herkenbaar! :)

Nelleke

HAHAHA, ik kom niet meer bij! Dus jullie hebben dat ook!

Berg

hahahahahahaha voor mij niet zozeer herkenbaar, maar ik kan me er toch ALLES bij voorstellen. Grappig ook die reactie van Cees eronder. Heerlijk.

Mariska

Whahahaaaa! Niks aan toe te voegen!

Momo

Niet alleen man-vrouw probleem hoor...mijn schatje rijdt zelfs met een uitstekend functionerend navigatie nog verkeerd.

En Cees geen slecht woord over Tom en Tom. Die werkt prima, jij snapt hem gewoon niet ;)

Syl

Heel herkenbaar. Ik spreek nu ook namens Evert. Ik sluit me alleen aan bij het kamp Iman. Evert bij kamp Cees. :-)

Patricia

Is helemaal geen probleem bij ons, Je moet gewoon en rijden en op de weg letten, van tevoren kijken waar je heen moet en je hebt geen man of navigatie nodig!

Paris Hilton

No driving 4 me!
I just try not 2 get arrested these days ...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!