Our Portuguese adventure!

Montreal

We gaan verhuizen! Ja, jullie lezen het goed......en jullie gaan mee!
We hebben voor bijna iedereen een baan gevonden hier in Montreal.

De oude haven is een grote rotzooi en ziet er oud en gaar uit. Meindert, dat kan jij vast wel even opknappen.
De 'oude' stad is oud en gaar en heeft duidelijk een make-over nodig....Danny en Hala dat kunnen jullie vast wel herinrichten.
Verkeerstechnisch is de stad ook een drama....het logistieke proces kan hier duidelijk verbeterd worden...Geesje en Melvin, sla je slag.
Kasper er zijn hier duiven te overvloed, dus ook jij hebt hier iets te doen.
Tsja en Wout de treinen rijden hier wel op tijd, dus ik stel voor dat jij gewoon in Nederland blijft :-P

Ooit was Montreal de belangrijkste stad van Canada. Maar haar gloriejaren zijn duidelijk achter de rug.
Van tevoren hadden we van meerdere mensen al te horen gekregen dat Montreal tegenvalt en dat we beter een dagje extra in Quebec kunnen blijven. Wat dit betreft hebben wij eigenlijk zonder het zelf gezien of ervaren te hebben, blind gevaren op de adviezen die we te horen kregen. Eenmaal in Canada aangekomen, waren we toch wel een beetje ongerust of we hier wel goed aan hadden gedaan. Maar nu we in Montreal zijn geweest, weten we zeker dat we de goede beslissing hebben genomen.
Wij vonden het echt heel erg tegenvallen. Zelfs het oude deel is niet leuk of gezellig. Van ellende zijn we maar aan het eind van de dag gaan winkelen om de tijd een beetje door te komen. Het winkelcentrum is namelijk wel leuk. Er zijn leuke winkels en restaurants, dus je vermaakt je wel. Maar wat de bezienswaardigheden betreft, valt het echt tegen. Hetgeen dat wel de moeite waard is om te zien, staat in de steigers en de rest is echt oude troep.
Genoeg te doen dus voor ons zeggen wij zo.......

Hopelijk is Quebec leuker!!!

Wout

Ja hoor, ik mag weer thuis blijven! Lekker gezellig ben jij Iman ;) Trouwens, Melvin is tegenwoordig van het optijd rijden van de treinen ;) Ik neem zijn baantje wel over :D

Danny

Leuk wakker worden zo: ontbijtnieuws aan, facebook checken, twitter lezen, reisverhaal in je mailbox :) keep it up!

Danny

Met zn allen Montreal opknappen? Leuk idee. Alleen ehm, Danny en Hala samenwerken wordt World War 3 vrees ik, whaha, en dan vallen de Amerikanen weer binnen.
PS, hier rijden de treinen ook op tijd hoor.

Berg

Als er nog iemand nodig is om de verbouwing te leiden, I'm your girl ;-)

Mariska

Zijn de mensen wel fashionable gekleed, of kan ik daar ook aan de slag???

Iman

Oh jaaaaaaaa Maris, jij hebt zoooooveeeeeeeeeel te doen hier. The word fashionable doesn't apply to the US or to Canada... Work your magic babe!

En Bergie, jij moet natuurlijk alle vernieuwingen die plaats gaan vinden onder de aandacht van de mensen brengen samen met mij;-)

Wout jij mag wel ipv Melvin komen dan.

En Dan, tsja, als t CDA met de PVV kan samenwerken, kunnen jij en Hala dat ook ;-p

Aziz & Daan

hoi Cees en Iman,

Wij genieten hier heerlijk mee van jullie verhalen en de prachtige foto's. De zon schijnt tenminste (op een aantal foto's dan). Hier is het een stuk saaier met regen...Door jullie blog hebben we ook een beetje vakantiegevoel.

Tot het volgende berichtje!
groetjes Aziz en Daan