Our Portuguese adventure!

Niagara Falls

Vandaag stond een bezoek aan de beroemde Niagara Falls op het programma.
Wat een toeristische bedoeling is dat zeg.
Vanuit Toronto is het ruim een uur rijden. De weg er naartoe is een lange saaie rechte snelweg. Als je eenmaal het plaatsje Niagara binnenrijdt verandert de omgeving opeens in een mini Las Vegas. Overal casinos, restaurantjes als Planet Hollywood, het Rainforest cafe, barretjes, eettentjes, en hotels. Zonde, zonde, zonde....
De prachtige watervallen verdienen zoveel meer! Want indrukwekkend zijn ze zeker.
De hoogte van de watervallen en de kracht van het water is echt onbeschrijfelijk.
Je kan door tunnels achter de waterval komen en met het bootje de Maid of the Mist bijna helemaal bij de waterval. Je krijgt een poncho en dat is maar goed ook want je wordt echt kletsnat. Maar dat geeft niks, het is namelijk wel onwijs gaaf om zo dichtbij te komen. Plus je kan ook nog eens onwijs mooie fotos maken....

Andere Annemieke

Mooi zeg!! Jammer van dat massatoeristische inderdaad, dat heeft nog wel eens de neiging om mooie plekjes een beetje te verpesten. Gelukkig heb je toch nog genoten! Romantisch hoor... maar ja je bént al getrouwd...

Mireille

Wow, mooie foto's zeg!!!

Geiet van de vakantie en ik geniet met je mee!!! Keep writing sweetie!!!!!

xxx

Momo

Heb je niet eens gezwommen onder de waterval? Iman dat valt me tegen! Volgende keer met mij op vakantie, doe ik het voor ;)

Have fun schatje!

Syl

Niet in een tonnetje de waterval afgedaald? :-)
Jammer dat het zo verpest is met toeristische zooi. Je komt daar toch voor de watervallen lijkt mij en niet om te gokken?

Wout

Hoi Cees en Iman, klinkt als alle touristische attracties. Mooie foto's! Veel plezier nog!

Henny

In mijn vacantie van het jaar 1996 was Niagara Falls mijn laatste excursie voordat we met de groep naar New York reden. We overnachtten in een hotel bovenaan de watervallen met zicht hierop. Ook wij gingen met de 'Maid of the Mist' langs de watervallen en we kregen vooraf een plastic wegwerpcape om ons tegen de waterspetters te beschermen. De boot deinde. 's Avonds gingen we in een uitkijktoren rondkijken en frisdrank drinken.
Een dag later stapten we in de busjes naar de USA, waar we door het Amerikaanse deel van Niagara Falls heenreden, waar alles er vervallen uitzag. In Canada zag alles er netjes uit en er was veel vertier. Zo reden we via binnenweggetjes en later over de autobaan richting New York voor de volgende excursie.