Our Portuguese adventure!

Eat well travel often

Als iets een rode draad is in ons leven dan is het wel de titel van dit hoofdstuk. En als je het wilt combineren dan ga je naar Portugal :-) Good food voor weinig en dan zijn de mensen ook nog eens vriendelijk en charmant, wat wil een mens nog meer? ;-) Inmiddels hebben we de tweede hoofdstad van het land, Porto, ingeruild voor het Venetie van Portugal, Aveiro. Een leuk, charmant plaatsje waar de grachtjes en gondels het beeld domineren. Maar in tegenstelling tot de Italiaanse, veel grotere orriginele versie, is het hier spotgoedkoop. En dat maakt ons, met het oog op toekomstige uitgaven, natuurlijk extra blij. :-D Hoewel de reisgidsen en verhalen op internet anders voor doen komen, is Aveiro wel een plaatsje waar je binnen een halve dag helemaal doorheen bent. Heb je meer nodig dan good company, good food en a good book dan moet je je heil elders zoeken. Morgenochtend laten we de kerken en kloosters even voor wat ze zijn en gaan we meer land inwaarts naar Castelo de Marvao. In tegenstelling tot de afstanden die we gewend zijn van onze reizen door Nieuw Zeeland, Canada en de US of A, is het hier echt peanuts. Daar moeten we wel even aan wennen. Maar ach dat geeft ons meer tijd om van de couleur locale en de gastronomie te genieten! ;-)

Syl

Klinkt als muziek in mijn oren :-) eten en reizen. Een mooie combinatie. Geniet ervan.

Annemieke

Heerlijk heerlijk heerlijk!

Nelleke

Oh heerlijk klinkt het weer Iman en Cees! Geniet er van!

Mariska

Wat fijn allemaal!

Annemieke Goossens

Klinkt om jaloers op te worden. Lekker geniet van een goed boek in het zonnetje met manlief naast je ver weg van Holland is wat je na zeer zware maanden wel verdiend hebt en aan toe was. Lekker genieten en ????????????

Annemieke Goossens

De vraagtekens moeten xxxxx zijn! ;-)

Mireille

Heerlijk genieten meid!! Miss you!! xoxo

Imke

Hele fijne tijd in Portugal. Heel herkenbaar wat je schrijft over dit land